Zwrot

Jeżeli zamierzasz dokonać zwrotu/wymiany towarów, prosimy o rejestrację zwrotu online. Aby to zrobić, zaloguj się w tym miejscu za pomocą swojego adresu e-mail i numeru zamówienia. Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot/wymianę towaru.

Jak zwrócić produkt?

1. Zarejestruj zwrot/wymianę online

Zarejestruj zwrot/wymianę online na naszej stronie www.stylepit.pl/Pages/Return.aspx przy użyciu numeru zamówienia oraz adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Zaznacz towary, które chcesz zwrócić lub wymienić oraz przyczynę ich zwrotu. Rejestracja będzie ukończona w momencie, w którym otrzymasz nowy numer zamówienia zwrotu/wymiany, a na Twój adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie.

2. Wydrukuj formularz zwrotu/wymiany

Wydrukuj formularz, któru będzie dostępny po ukończeniu rejestracji na naszej stronie lub w potwierdzeniu wysłanym e-mailem.

3. Zapakuj zwrot

Towary w ich oryginalnych opakowaniach oraz posiadające wszystkie metki możesz odesłać przy użyciu kartonu lub folii STYLEPIT, w których zostały do Ciebie dostarczone. Pamiętaj o włożeniu do paczki wydrukowanego formularza zwrotu/wymiany.

4. Odeślij zwrot

Jeżeli podczas rejestracji online wybrałeś/aś zwrot kurierem GLS, kurier zgłosi się do Ciebie w ciągu 24 godzin wraz z etykietą zwrotną. Twój zwrot powinniśmy otrzymać następnego dnia roboczego.
W przypadku wybrania samodzielnego zwrotu, odeślij towary na adres:
STYLEPIT POLAND SP. ZO.O.,
UL. PROSTA 40,
72-100 ŁOZIENICA.
Czas zwrotu zależy od wybranego przewoźnika.

Kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę, od razu poinformujemy Cię o tym mailowo.